Hemmaspa.

Har precis jag duschat, kört inpackning, ansiktsmask och just nu sitter jag med världens fetaste ansiktskräm. Perfekt för min duma vinterhy som är jätte torr.

Imorgon är de som sagt modevisning och jag och min kollega/vän har ställt upp för skojs skull. I slutändan blir de väll ändå någelunda seriöst. Vi får ju betalt för de så. Kan ju tilläga att de är första gången jag gör något sånt här.. Jag är alldles för kort för modell-världen så när de väl finns en chans att testa så måste man ju ge de en chans.

Nu ska jag kolla på nyaste Wallander filmen och sen är de läggdags. Ladda upp för imorgon och prata med chefen om allt som hände idag. (Fuck you right back..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0