Tjejkväll.

Jag har nog världens sötaste mamma.
Påvägen till P så ringde hon för att kolla om jag ville luncha med henne. Men jag sa att jag var upptagen och hon tyckte jag skulle skuta på de - vilket jag inte direkt kunde. Så jag sa att jag kunde komma över ikväll istället eftersom J var borta. Men nepp, de fick jag inte eftersom jag (enligt henne -ordagrant) dissade henne. Sen la vi på och efter några minuter ringde hon upp och fråga när jag skulle komma i så fall.

Så ikväll ska jag i alla fall över till Mamma och käka middag sen ska jag och mina närmsta vänner, som jag känns så länge jag kan minnas, hem till mig och fika. En riktig tjejkväll, de blir kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0