Inflyttningsfest, fotboll och spelkväll!

Lördagen var superkul! Vi var 25 personer som firade vår nya lägenhet nästan ett halvår efter inflyttning. Men bättre sent än aldrig!! - Tack alla för att ni kom!
Söndagen bestod av städning och allt pyssel som hör där till. Och vips så hade dagen gått och det var dags att sova inför måndagsstarten!
I måndags var jag på jobbet redo för kvällen fotbollsmatch. Jag har nämligen gått med i vårt företags korpenfotbollslag. Det visade sig dock bara vara jag som skulle spela av oss tjejer och när vi väl kommer fram till Vällingby där matchen ska spelas så säger dommaren att det måste finnas 3 tjejer från laget och det måste alltid finnas en tjej på planet minst + att man fick spela med en man mindre. Jag fick alltså spela hela matchen utan paus - låter det enkelt? det är det inte....... Men det var faktiskt riktigt kul!!!
Idag efter jobbet hade vi en spelkväll på jobbet med pizza, godis, chips, läsk och massor av familjespel! Supermsyigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0